Pages

Labels

seo (16) seo derrsleri (16)

Pazar, Aralık 23, 2012

Google SEO eğitimi Ankara’da


Bir süredir üzerinde çalıştığımız ileri seviye Google SEO eğitimi için start vermiş bulunmaktayız. 15-16-17 Temmuz tarihlerinde Ankara’da gerçekleşecektir. Bu konuda pek çok firmadan mail aldım geçtiğimiz zamanlarda. Hatta bazıları ile birebir çalışmalar yaptık. Şimdi pek çok ilde eğitim vermeyi düşünüyoruz. Bu eğitimlerin ilki Ankara’da olacak. Eğitim detayları aşağıda yer alıyor. Ancak önce değinmek istediğim bir konu mevcut.
SEO sektörünün, firmalar tarafından tanınması için elimizden geleni yapıyoruz. Lakin bunu farklı anlayan ve farklı tarafa yoran arkadaşlar ricam yapıcı olmalarıdır. Bir kişi yaptığı işi en iyi seviye de yapıyorsa, o işi her türlü yapar ve devamı gelir. Ben 2006 yılından beri gerek kendi sitelerim gerek kurumsal siteler ile ilgili pek çok SEO çalışması yaptım ve çalışmalarıma devam ediyorum. Büyük bir ilgi ile hiçbir zaman kişisel siteme bir kelime çalışması yapma gereği duymadım. Hali hazırda olan müşterilerim sayesinde epey geniş bir çevrem mevcut. Ayrıca Egegen İnternet Hizmetleri sayesinde de bu çevre inanılmaz derece de arttı. Açıkcası artık kendimi insanlara anlatmak istemiyorum. Yaptığım işlerle ve referanslarımla gündeme gelmek beni mutlu eder.
Bunun haricinde eğitim için pahalı diyenler olabilir. Ancak şunu göz ardı etmez iseniz sevinirim. Ben bu eğitimlerde SEO hakkında konuşulmamışları konuşmayı istiyorum. Anlatılmayanları, dillendirilmeyenleri. Bu görüşüme karşı çıkan pek çok dostum oldu. Ancak son zamanlarda gördüğüm SEO sektöründen açıkcası hiç memnun değilim. Bu yüzden bu sektör adına da olsa birşeyler yapmak istiyorum. Eğitimler kesinlikle pahalı değil. Aksine çok daha yetersiz eğitimlere göre fiyatı uygundur. Özellikle yurtdışında çok çok ciddi rakamlara eğitimler verilmektedir.
Eğitim için söyleyebileceğim tek şey, seo konusunda kendini geliştirmek, gerçekten ileri seviye teknikleri öğrenerek Google gibi düşünmek isteyenler katılsın. Özellikle son algoritma ile değişenler üzerine duracak ve bu doğrultuda stratejiler hakkında konuşacağım. Eğitime katılmak isterseniz sayfanın en altında iletişim bilgileri bulunmakta.

SEO Eğitimi İçeriği:

  1. Google Caffein ve Panda Algoritmaları
    1. 2011 Öncesi Algoritmalar
    2. Google Caffein İle Ne Değişti?
    3. SEO Tekniklerindeki Değişim
    4. Google Panda ve Yeni SEO Teknikleri
    5. Sorular?
  2. Site İçi SEO Teknikleri
    1. Yazılım Odaklı SEO
    2. Sunucu Odaklı SEO
    3. Anahtar Kelime Yoğunluğu
    4. Site içi doğru linkleme
    5. Hazır sistemlerde site içi linkleme araçları
    6. Site içerisinde ziyaretçi sirkülasyonu
    7. Ziyaretçinin sitede zaman geçirmesini sağlamak
    8. Sorular?
  3. Site Dışı SEO Teknikler
    1. Backlink Çeşitleri
    2. Backlink Kaynakları
    3. Backlink ile TrustRank  Değerini Yükseltme
    4. Anahtar Kelime Odaklı Backlink Çalışması
    5. Birden Fazla Kelime Üzerine Tek Yoldan Backlink Çalışması
    6. Alt Sayfa Odaklı Backlink Çalışması
    7. Sorular?
  4. Sosyal Medya ve SEO İlişkisi
    1. Sosyal Ağların Kullanımı
    2. Sosyal Ağların SEO Çalışmasına Etkisi
    3. Sosyal Ağlardan En Yüksek Verim Nasıl Alınır?
    4. Sorular ?
  5. Anti SEO Saldırılarından Korunma Yolları
    1. Sorular ?
  6. SEO Programları
    1. Sorular ?
  7. Örnek Site İncelemesi
    1. Sorular?
Her seminerde farklı bir siteyi kısaca SEO adına inceleyeceğiz.
Ücretsiz sürüm olan SEO Programları bir CD içerisinde gelen dinleyicilere dağıtılacak.
Eğitim sonunda katılımcılara Çift Dil ( İngilizce -Türkçe ) eğitim sertifikası verilecektir.
Sertifikanın verilme amacı Kişisel Gelişim Dünyası Derneği ve St.Clements Üniversitesi’nin bu eğitimi desteklemesidir.

SEO Eğitimi İletişim ve Kayıt

0 yorum:

Yorum Gönder